دیگر منتظر بازگشت هاشمی نباشید >
 
بزرگترین سایت تفریحی
 
 

دیگر منتظر بازگشت هاشمی نباشید

 

عارف و حسن روحانی در طیف اصلاح طلبان وضعیت یکسانی دارند.

داریوش قنبری ،نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا با تاکید بر این مطلب که کاندیداتوری آیت الله هاشمی منتفی شده است،گفت:تا جایی که بنده پیگیری کرده ام آقای هاشمی هیچ اعتراضی به رد صلاحیت خود نکرده اند و  بازگشت ایشان به عرصه انتخابات دیگر منتفی است.

وی درباره برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری گفت:اصلاح طلبان تا این لحظه برنامه خاصی برای انتخابات اعلام نکرده اند و هیچ تحرک انتخاباتی ندارند .این فعال سیاسی اجماع اصلاح طلبان بر سر کاندیداتوری حسن روحانی را نامعلوم دانست و اظهار داشت :بعد از رد صلاحیت آقای هاشمی دلسردی زیادی برای اصلاح طلبان ایجاد شده است بنابراین باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده اتفاقاتی در جهت ایجاد شوق و اشتیاق در میان اصلاح طلبان برای مشارکت گسترده ایجاد می شود تا از فضای فعلی خارج شویم.

وی وضعیت عارف و حسن روحانی را در طیف اصلاح طلبان یکسان ارزیابی کرد و افزود:در مجموع فعلا به نفع حسن روحانی و عارف هیچ فضایی در طیف اصلاح طلبان شکل نگرفته است مگر آنکه اتفاقات خاصی رخ دهد و فضا به نفع یکی از این دو نفر شود.

قنبری تاکید کرد:در حال حاضر همه چیز درباره وضعیت اصلاح طلبان مبهم است  بنابراین نمی توان پیش بینی کرد که این طیف چه برنامه ای دارد و یا اینکه از کدام کاندیدا حمایت خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 1714
بازدید کل : 131581
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1